Praktische informatie en huisregels
- Het Van Boekel Business & Meetingpoint is open tussen 08.30 uur en 17.00 uur.
- De ruimte(s) zijn voorzien van Wi-Fi en een printer. Inlogcodes en instructies zie je vanzelf in de ruimte(s). Breng geen wijzigingen aan in de instellingen van de beschikbare printer.
- Je herkent de aangewezen ruimte(s) aan het ‘Van Boekel Business & Meetingpoint’ logo. Direct naast de trap vind je de ruimte met de flexibele werkplekken. Daarnaast zit de spreek- en vergaderruimte. Onze receptiemedewerkers wijzen je graag de weg.
- Je hoeft de flexibele werkplekken niet te reserveren, je mag deze dus zonder afspraak gebruiken. Voor de spreek- en vergaderruimte reserveer je via info@vanboekel.nl of via 013 463 35 33. Graag even aan- en afmelden bij de receptie.
- Flexibele werkplekken moeten flexibel zijn en blijven. In beginsel hanteren we dan ook een maximale gebruiksduur van 3 uur.
- Je kunt gebruik maken van de aangewezen ruimte(s), graag even overleggen met ons als je een andere ruimte wilt gebruiken.
- Je kunt gratis koffie en thee pakken en gebruik maken van de waterkoeler. Deze voorzieningen vind je in het bedrijfsrestaurant, dit ligt achter het Van Boekel Business & Meetingpoint (door de gang naast de trap). Het is fijn als je het gebruikte servies even in de vaatwasser zet.
- Natuurlijk hou je de ruimte(s) opgeruimd en schoon en gooi je afval weg in de beschikbare afvalbak.
- Heb je vragen of opmerkingen? Dan kun je deze bij de receptie stellen. Je mag ook bellen met doorkiesnummer 500.
- Breng geen aanpassingen in de ruimte(s) aan.
- Auto’s, motoren en (brom-)fietsen mogen alleen op de daartoe bestemde plaatsen gratis worden gestald. We hebben een eigen parkeerplaats, die is bereikbaar via de Alberdink Thijmstraat (zijstraat Ringbaan West direct naast ons kantoor). Let op! Buiten onze parkeerplaats is het betaald parkeren.
- Wij houden van dieren, maar niet in ons kantoor 🙂 Het is dus niet toegestaan om huisdieren mee te nemen.
- Het is niet toegestaan binnen te roken.
- Veiligheid voor alles! Zijn er gebreken of storingen? Geef dat dan zo snel mogelijk door bij de receptie. Hou brandgangen en vluchtwegen vrij van obstakels en sluit de tussendeuren.
- Het is fijn om rustig te kunnen werken, we houden dan ook rekening met elkaar door geen (geluids-)overlast te veroorzaken.
- Wij denken altijd aan het milieu. Jij ook? Hou het energieverbruik binnen de perken door alleen verwarming en verlichting te gebruiken in de ruimte(s) waar je op dat moment bent.
- Last but not least: voel je welkom!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.